LLGroup iT & Data Hosting

Erhvervslivets iT & Hosting Partner

SLA & Service Aftaler.

Er der styr på SLA & service af udstyr...


Service aftale på hardware eller udviddet service, og døgnservice- er der nogen erhvervskunder som kan have stor gavn af, og derfor er det ikke altid prisen som har størst vægt. Det kan for mange virksomheder være en god service for Deres medarbejdere samt at virksomhedens udstyr bliver holdt vedlige og serviceret.

LLGroup iT - har muligheden for at sammen sætte en service aftale til hvilken som helst kunde, lille som stor. Virksomheden har mulighed for selv, i samarbejde med os, at få det indhold i service aftalen som virksomheden ønsker.

Der er ingen service aftale løsninger, som er standard, hver kunde har sit eget ønske og behov.

De service aftaler som er standart, er på selve den tekniske del af et server setup eller et produkt. Dertil kan tilbydes "Bronce, Silver & Gold" Service Level Agreement aftaler også omtalt som SLA aftaler. Til disse hardware, oppetid og drift aftaler kan man som virksomhed, tillægge den ønskede service aftale, og på den måde blive dækket 100% ind efter virksomhedens ønsker og behov.

Kontakt os, så vi kan hjælpe din virksomhed på vej til den rigtige, profissionelle løsning, og den korrekte pris på netop den løsning som din virksomhed skal bruge.

Links

RemoteSupport

Klik her når du har kontaktet supporten for at vi kan yde dig fjernsupport.


Driftstatus

Klik på billedet for at se om alle serverne i datacentret er online.


Webmail

Klik på billedet for at logge på dit Office kontrolpanel.


Rushfiles Interface

Klik på billedet for at logge på dit Webinterface online.


Brug for rådgivning  ?